Συνιστάται η επικοινωνία με το topalidistools.gr ή μέσω τηλεφώνου πριν από κάθε επιστροφή.
Όλα τα προϊόντα πριν αποσταλούν ελέγχονται για την άριστη κατάστασή τους απο εξειδικευμένο τεχνικό ως προς την λειτουργεικότητα τους, το περιεχόμενο και την εξωτερική τους εμφάνισης.Η επιστροφή των ελαττωματικών προϊόντων γίνεται μέσα σε 14 εργάσιμες ημέρες από την παραλαβή, με την πρωτότυπη απόδειξη αγοράς.
Στις αλλαγές σε μεγέθη, χρώματα ή στην αντικατάσταση με άλλο προϊόν η αποστολή γίνεται με εταιρεία ταχυμεταφορών επιλογής του πελάτη τις πρώτες 14 εργάσιμες ημέρες από την παραλαβή και τα έξοδα αποστολής αναλαμβάνει ο ίδιος.Τα προϊόντα που επιστρέφονται πρέπει να είναι σε άριστη κατάσταση, χωρίς φθορές, με τις ετικέτες τους να μην έχουν κοπεί, μέσα στην αρχική τους συσκευασία, μαζί με όλα τα έγγραφα που παραλήφθηκαν από τον πελάτη και να μην έχουν χρησιμοποιηθεί.
Διαφορετικά δεν θα γίνεται δεκτή η αντικατάσταση προϊόντος και θα επιστρέφεται ξανά πίσω στον πελάτη με δικά του έξοδα.
Έχεις το δικαίωμα να επιστρέψεις τα προϊόντα που αγόρασες και να ζητήσεις την αντικατάσταση τους:
Σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες με αποδεδειγμένο δικό μας σφάλμα, πουλήθηκαν λανθασμένα προϊόντα ή προϊόντα κακής και ελαττωματικής ποιότητας (λάθος στην λήψη της παραγγελίας, στην τιμολόγηση, στην αποστολή, κατεστραμμένα κατά την μεταφορά, με κακή συσκευασία κ.λ.π.)
Σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες υπήρξε πρόβλημα ή πραγματικό ελάττωμα στο προϊόν (λειτουργίας ή ποιότητας), το οποίο καλύπτει η εγγύηση του και εφόσον η εγγύηση έχει δοθεί από εμάς. Δεν εμπίπτουν στην παρούσα διάταξη προϊόντα που καλύπτονται από εγγυήσεις τρίτων, όπως από τον κατασκευαστή του προϊόντος ή τον αντιπρόσωπο του.
Σε όλες τις περιπτώσεις αυτές, μπορείς εξ αρχής να μην αποδεχτείς την παραλαβή του προϊόντος είτε, αν έχεις παραλάβει, να επιστρέψεις το προϊόν, εντός 14 ημερών από την ημέρα της παράδοσης.
Σε κάθε περίπτωση τα προϊόντα πρέπει να επιστρέφονται σε άριστη κατάσταση, στην κατάσταση που παρελήφθησαν, πλήρη και χωρίς φθορές. Η συσκευασία του προϊόντος θα πρέπει να είναι αυτή που κανονικά το συνοδεύει (να συμφωνεί το ΙΜΕΙ) και να είναι σε άριστη κατάσταση. Σε περίπτωση που δεν επιστραφούν εντός 14 ημερών τότε μπορούμε να μην αποδεχτούμε την όποια επιστροφή και αντικατάσταση.
Για όλες τις περιπτώσεις που αναφέρονται το ανώτατο χρονικό περιθώριο επιστροφής για αντικατάσταση δεν γίνεται να παραταθεί πέρα των 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής.
Επιπλέον, για όλες τις περιπτώσεις θα πρέπει το προϊόν που θες να αντικαταστήσεις ή να επισκευάσεις, να συνοδεύεται απαραίτητα με όλα τα έγγραφα τα οποία το συνόδευαν(π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής κ.ο.κ).
Πολιτική Επιστροφών
Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσετε από το ηλεκτρονικό κατάστημα επειδή απλά αλλάξατε γνώμη, εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών από την παραλαβή τους.εφόσον μας ενημερώσετε σε τρεις εργάσιμες ημέρες από την ημερομηνία παραλαβής. Αφού γίνει η ενημέρωση για την επιστροφή των προ'ι'όντων θα πρέπει να προβείται στην αποστολή του δέματος μέσα σε δύο εβδομάδες. Στην περίπτωση αυτή επιβαρύνεστε με το κόστος επιστροφής. Αφού παραλάβουμε την παραγγελιά σας θα φροντίσουμε εντός 30 ημερών να σας επιστρέψουμε το χρηματικό ποσό σε έναν τραπεζικό λογαρίασμο τον οποίο θα μας υποδείξεται μέσω email ή μέσω της φόρμας επικοινωνίας.
Επιστροφές γίνονται δεκτές μόνο εφόσον τα προϊόντα που επιθυμείτε να επιστρέψετε βρίσκονται στην ίδια κατάσταση στην οποία τα παραλάβατε, χωρίς δηλαδή να έχουν αποσφραγισθεί ή να έχει παραβιασθεί η συσκευασία τους, μαζί με τα έγγραφα, την απόδειξη λιανικής πώλησης. Σε περίπτωση επιστροφής των προϊόντων, η επιστροφή των χρημάτων σας θα ολοκληρωθεί εντός τριάντα ημερών από την ημερομηνία που θα παραλάβουμε τα προϊόντα.
Σε περίπτωση που αλλάξατε γνώμη και επιθυμείτε να επιστρέψετε τα προϊόντα που προμηθευτήκατε από το ηλεκτρονικό κατάστημά μας, παρακαλείσθε να μην έχουν χρησιμοποιηθεί, να βρίσκονται στην αρχική τους κατάσταση που παραλήφθηκαν μαζί με όλα τα έγγραφα που το συνόδευαν κατά την παράδοση.Να μην εξαιρείται η βλάβη από τα καλύψεις της εγγύησης, με βάση το έντυπο της εγγύησης του κατασκευαστή.
Ο πελάτης υποχρεούται κατά την παραλαβή, να αποσυσκευάσει και να ελέγξει τα προϊόντα για να επιβεβαιώσει την ανυπαρξία εξωτερικών, αισθητικών ελαττωμάτων που δεν επηρεάζουν τη λειτουργικότητα του προϊόντος (επουσιώδης έλλειψη ανταπόκρισης στην περιγραφή ως προς τα εξωτερικά χαρακτηριστικά), και στην περίπτωση που υπάρχουν (π.χ. συσκευή κτυπημένη, γρατσουνισμένη κ.λ.π.) δικαιούται να αποκρούσει την παραλαβή του είδους και να το επιστρέψει στον διανομέα. Άλλως κατά την καλή πίστη, εύλογος χρόνος για τη διαπίστωση τέτοιων εξωτερικών ελαττωμάτων, θεωρείται το διάστημα των 14 ημερολογιακών ημερών από την παράδοση. Στο διάστημα αυτό ο πελάτης οφείλει να αναγγείλει την ύπαρξη αισθητικών εξωτερικών ελαττωμάτων, ενώ σε περίπτωση άπρακτης παρόδου της προθεσμίας αυτής χάνει κάθε σχετικό δικαίωμα και θεωρείται ότι το αισθητικό ελάττωμα προκλήθηκε μετά την παράδοση από ευθύνη του. Σε περίπτωση εμπρόθεσμης δήλωσης εξωτερικού αισθητικού ελαττώματος, η ΑΦΟΙ ΤΟΠΑΛΙΔΗ υποχρεούται σε εύλογο χρόνο να προβεί σε αντικατάσταση του είδους αυτού με άλλο, χωρίς το εξωτερικό, αισθητικό ελάττωμα. Σε περίπτωση ανεπιφύλακτης παραλαβής του είδους από τον πελάτη, θεωρείται ότι αυτό παραδόθηκε σε άριστη εξωτερική κατάσταση χωρίς αισθητικά ελαττώματα.
Η επιστροφή προϊόντων χρεώνεται σε βάρος της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ:
Τα διατιθέμενα από την ΕΤΑΙΡΕΙΑ προϊόντα είναι προϊόντα διαρκείας τα οποία φέρουν κάθε απαραίτητη πιστοποίηση ασφαλούς λειτουργίας. Τα προϊόντα συνοδεύονται από γραπτές οδηγίες χρήσης (πλην των απλών στη χρήση προϊόντων) και όπου προβλέπεται από τον προμηθευτή, από εμπορική εγγύηση εύλογης διάρκειας, στην ελληνική γλώσσα, οι όροι της οποίας διατίθενται γραπτώς σε σταθερό μέσο. Το έντυπο της εγγύησης, εφόσον παρέχεται, περιλαμβάνει πάντοτε την επωνυμία και τη διεύθυνση του εγγυητή, το προϊόν στο οποίο αναφέρεται η εγγύηση, το ακριβές περιεχόμενό της, τη διάρκειά της, την τοπική έκταση ισχύος της, καθώς και τη διαδικασία που θα πρέπει να ακολουθήσει ο πελάτης για να επιτύχει την εφαρμογή της και τα δικαιώματα που παρέχει η εμπορική εγγύηση στον πελάτη καθώς και ότι αυτή δεν περιορίζει τα λοιπά δικαιώματα που αυτός έχει με βάση το Νόμο. Η εγγύηση της συσκευής έχει διάρκεια σύμφωνα με το κατασκευαστή από την ημερομηνία αγοράς της και επιτρέπει τη δωρεάν αποκατάσταση της ελλείψεως ανταπόκρισης του προϊόντος στη σύμβαση, εφ’ όσον πληρούνται οι παρακάτω όροι: